Blogia
nOnStOp

KI SÓC? (1)

KI SÓC? (1) NOM: Marisol
EDAT: 25 anys
SEXE: femení
PROFESSIÓ: cantant, actriu, escriptora (es fa l q es pot!), compositora, famosa, popular, brillant, de tant en tant alguna feina a l'oficina del meu papa, secretaria, filòsofa (al meu temps lliure...), etc.
DEMANO: que la gent deixi d'acusar-me pel carrer. Estic farta que em parin i em demanin autògrafs, estic farta que tots se'm kedin mirant com si fos la més estrella que hi ha i que pot brillar a Hollywood (x molt, que tot això sigui cert, as cla...), estic farta de donar explicacions als paparazzis de amb qui vaig i amb qui deixo d'anar... FARTA! només sé que sóc jo i la meva vida i que això és l'únic que importa, però... ja n'hi ha prou, no?
APORTACIONS: festes al meu apartament de muntanya i tabé deixo la meva limusina, per què sóc una persona abans de tot i m'agrada compartir amb aquells que no poden gaudir de res. As cla... sóc... una de les millors noies que poden existir en aquest món, ho sé, però... Ais, fotos no, sisplau, que avui no m'he pentinat!

0 comentarios