Blogia
nOnStOp

d cançó en cançó....

..encara que tinguem pa, la canalla ja no balla per què el pare ja no canta i la por se'ns encomana.., repetia en Ferran tot ballant al seu ritme pel carrer principal del meu poble. I la Jenny, suposo que per portar la contrària, cantava a sobre: bailandooooo, me paso el dia, bailandoooo.... bebiendoooo, me paso el dia bebiendoooooo...
La Carla que s'ho mirava tot des d'un tros més enllà de món, pensava tota preocupada i amb cara d'estranyada: I like to move it, move it, I like to move it, move it...
En Pep, anava comentant la jugada amb la Sandra. Ell li susurrava: ..cuando yo era niño de ti me enamoré, y des d'ese momento, en ti yo solo pensé, crecía, crecía, pensando en... que tu conmigo vendrias a vivir la vida mia, pero después te fuiste a otro país vivir y yo no sabia ni a donde escribir y ahora juntos de nuevo no me dejes asi, con el corazón, ardiendo, no me dejes mami.... yo quieroooo... I ella, contestava: amorrr pa mi! amorr pa mi! todo lo que yo kiero es amor pa mi... amor pa ti, mami, amor pa mi... todo lo que yo kiero es amor pa mi...
En canvi, la Laura, que mai li havia agradat dormir sota la llum de la lluna, somniava amb: para decirte que ahora... ya no pienso en ti, no puedo fingir, ya no puedo mas, mi corazón se apaga...

I entre tots, anaven formant vides...... conjuntes. I separades.

0 comentarios