Blogia
nOnStOp

incandescent...¿?

Incandescent --> candent, roent.

Candent --> 1. Un cos, generalment de metall, envermellit o blanquejat per l'acció del foc: qüestió, problema ~, fig., que escalfa els ànims.
2. Calent, que està calent o que crema.

Incandescent en CASTELLÀ: candente
Incandescent en ALEMANY: glühend
Incandescent en FRANCÈS: incandescent
Incandescent en ANGLÈS: incandescent

-------------------------------------------------------------------------------

Us preguntareu quina paranoia em passava pel cap en fer això, però, tot té una explicació. No, no estic boja, ni tampoc tinc cap obsessió per aquesta paraula, tranquils.
L'altre dia a classe de català, com si m'haguès baixat del cel em va sortir aquest mot de la boca: la veritat sq no tenia ni idea del que significava, però... em va caure en gràcia, la parauleta. La trobo simpàtica, ves. I aleshores, el que he fet és buscar el seu significat desprès d'utilitzar-la en mils de les meves frases sense saber exactament que coi estava dient. Així que aquí ho teniu.

PRA (petita reflexió afegida): us heu kedat en que s'assemblen molt les llengües? bé, menys els alemanys que són raros de cojones! xD!

0 comentarios