Blogia
nOnStOp

L'horòscop d Laia

" 7 de Octubre de 2004
Hoy te sentirás especialmente aventurera, Laia. Las mismas viejas calles y edificios en la misma vieja ciudad de repente se cernirán sobre ti. Por conseguiente, simplemente deberás raptar a tu pareja sentimental, subirte a un auto y partir hacia las montañas o el océano. Seguramente necesites un descanso - has estado trabajando muy duro y probablemente te será beneficioso pasar un tiempo al aire libre. ¡Manos a la obra!"

Aquest és el meu horòscop, extret d hotmail, d'avui. La veritat sq em coincideixen moltes coses, mooooltes vegades. Almenys en aquest que miro a travès d'internet.... no sq em senti aventurera, però m'agradaria fotre el camp durant algunes hores por ahí, sense tenir que donar explicacions a ningú. Sentir-me, com ho diria? fora del meu lloc. Raptar a mi pareja sentimental? deixem-ho en un "eeeeeh.."! Si, necesito un descans (sort dakests dies que venen! dos dies més de festa s'acumulen al cap de setmana!!! :D) i el tindré. Avui, he estat bastant agobiada durant les classes. Tot se'm feia pesat, llarg...
Manos a la obra???? dacord; kin remei, no?

1 comentario

alba -

Hola guapa!!
Rapta a un diable de Caldes i ves a sota el correfoc...