Blogia
nOnStOp

M'agradaria...

M'agradaria (demanar-te perdó) no tornar-te a veure en la vida. M'agradaria (que les teves mans, tornéssin a tocar-me....) poder volar sense tu al meu costat. M'agradaria (somriure't cada dia, a cada hora, a cada segon, a cada minut) no veure't més. M'agradaria (fer petar els dits i que apareguéssis com un geni, fent cumplir tots els meus desitjos) no tornar a tenir la teva cara babosa arrepenjada a la meva falda. M'agradaria (no sentir el que sento aki dins) que el teu cor vomitès el que encara sent. M'agradaria (oblidar-te) caure en una altre casa, i tenir un altre marit. M'agradaria (fer-te petons fins que els meus llavis es gastessin) no tornar a fer servir els meus llavis amb els teus. M'agradaria (rodejar-te amb les meves mans i no deixar-te anar mai...) que agafessis el cotxe per fer un viatge i no tornessis. M'agradaria (tornar a akells dies on tot era felicitat) no haver-te conegut. M'agradaria (claudicar als quatre vents que testimo) que no ens haguéssim trobat aquella nit en akell pub. M'agradaria (que passesim dies sencers al llit, tu, jo i ningú més) no tornar-te a probar.

M'agradarien (que tornessin tantes coses que ja han passat!!) tantes coses!

0 comentarios