Blogia
nOnStOp

in..cressionant

En realitat... no sé què escriure. Haig de pensar en tornar. En fer-te fora del meu lloc. En... no sé ben bé per què però ho haig de fer. Sí. Demà, quan pugui estar davant del meu veritable jo, tornaré a seure. Tornaré a fer la meva. Tornaré amb... tu? Dins meu no pot haver-hi més que una fotografia morta, plena de cucs, engatussada per la primera persona que va calcular el més ridícul paper blanc per esquimals.

No té sentit, oi? ho sé.

Sabies que els esquimals tenen 18(o més) tons del color blanc?? in...cressionant.

2 comentarios

elsa -

mmmm wola iuki,..... mmm cada dia me sorprendu mes con tus paranoias! ejjeje k bo... stas com una xota! po va b poder expressar allo que no te sentit d'una manera tan clara! jejejje molts besitus amure!

un follet q passava -

el plat d'enciam davant meu, una veina canta òpera a les 4, els conills que surten amb el teletubbies són unes criatures precioses, no creus? una altre veina em mira, és boja, m'explica com estndre la roba,les calces... els conills tb menjen enciam i ara que m'hi fixo hi ha un esquimal netejant-me les finestres....