Blogia
nOnStOp

bufffff

Si hagués de respondre a la pregunta: "Digues en kin moment t'has sentit malament amb tu mateixa, ja sigui externament o interiorment?" Podríem dir, que la meva resposta seria: "Ara..."
El cap m'està a punt d'explotar. Suposo que a part del cúmul d'informació que acabo d rebre, també hi té a veure el mal de cap que ja fa un dia, sento dins meu. També diria que el coll està patint una sèrie de conseqüències, que no hauria de patir: per fer el burru, per forçar la veu quan sé que tinc una mena de faringitis crònica, per cantar quan em feia mal la gola (però q carai!)... les coses són així.

buffff si hagués de respondre a la pregunta: "Fugiries ara, en akests instants?" La meva resposta seria: "Sí"

2 comentarios

iOna -

estik bé! no pateixis... Va ser una nit una mika lletja. Nosé... ja et dik, vaig rebre massa informació de cop. Sembla que tothom s'estigui tornant boig! però bé... estik bé. GraciessSsS germaneta :) tatimu molt.

un follet que passava... -

què et passa princeseta?? m'has deixat tristona perquè quan la meva germaneta està tristona jo també ho estic, necessites res? espero que només hagi set un mal dia però si no, apareixeré enmig del no res per dar-te una abraçada i xerrar tant com ho necessitis eh? t'estimo
quida't princesa!